Aselinannesii6 Biz yarın kahvaltıya gidicez ibb avcılar sosyal tesislerine daha öncr giden varmıdır yada florya sosyal tesisler de olur gidiptr beğendiğini bir yer de olur avcılar tarafında
Aalya Aselinannesii6 Florya sosyal tesislerine eskiden giderdim arkadaşlarla kahve ıcmeye .ama hafta sonu akşam da gündüz de cok sıra olurdu🥲
Tazemom123 Biz geçen hafta gittik avcılar İBB sosyal tesisine. Güzel bir yer manzarası filan. Ama çok aşırı kalabalıktı biz gittiğimizde. Her yer Suriyeli filan çok kalamadık biz
Tazemom123 Aselinannesii6 Biz akşam yemeği için gittik sıra gerçekten çok vardı 🤦🏻♀️ ama sabahları nasıl olur bilemiyorum canım. Biz oraya yakın oturduğumuz için yemek yiyip kalktık bebeğim de durmuyordu zaten çok da kalabalık olunca çıktık fazla duramadık
Aalya Aselinannesii6 onun yerıne Küçükçekmece veya soguksu sosyal tesislerine bakın.daha sakin ve oralarda güzel