Saliha03 Yapan var mııı? Ben şöyle bi 6 7 kilo versem fena olmaz 1 70 boyum 82 kiloyum 76 ya düşsem yeter diyorum siz neler yapıyorsunuz diyet mi çay mı çorba mı😂
oksitosin Saliha03 şuanlık şekeri ve abur cuburu kestim, aralıklı oruç diyetine benzer bir diyet yapıyorum aöa arada cok acıkırsam hafif bişeyler yiyorum sütüm olsun diye 😊
SeninAnnenBirMelektiYavrm Saliha03 dün başladım aralıklı oruç diyetine bende 170 boy 68 kiloyum. Bel fıtığım var o yüzden biraz daha kilo vermem gerekiyor. Hedefim 63 inşallah işe yarar
UraSsmom Saliha03 Bikaç gündür yapıyorum ama çok kasmıyorum. Mesela 6dan sonra yemiyorum ama yeidğim saatler içinde kısıtlamıyorum kendimi o zaman süt etkilenir diye. Aralıklı oruçta aslında önemli olan gündüz yediklerine de dikkat etmek ama emzirirken zor 6 aylık bebeğim
Saliha03 oksitosin Ya aslında emzirirken veriyorsun kiloyu ama sırf sütün kalitesi azalmasına diye yiyorum malesef nasıl besleniyorsun😊
Saliha03 SeninAnnenBirMelektiYavrm İnşallah yarar kilon iyiymiş aslında 😊 Benim vermem lazım ya 😂 Çok kilo yu dert eden biri değilim de versem de fena olmaz nasıl besleniyorsun ne yiyip ne içiyorsun😊
Aysee_38 SeninAnnenBirMelektiYavrm bende de bel fıtıgı car mahvediyor beni. Kilo verince gerçkten de bel agrıları hafifliyor mu ya. Resmen her günüm işkence şuan. 80 kiloyum 73 le hamile kaldım o derece beter moddayım
oksitosin Saliha03 sabah klasik kahvaltı 2 dilim tam buğday ekmeğiyle, öğleden sora acıkırsam kahve, yada cok açsam biraz cacık tavuk tarzı şeyler, akşam da sebze sote iki dilim ekmek veya bulgur pilavı
SeninAnnenBirMelektiYavrm Saliha03 kilo iyi de fıtık kötü 😂😂 sabah normal kahvaltımı yapıyorum ama saat 11 de biraz ekmeyi azalttım ama ekmeksiz yapamadığım için cokta azaltamadim 😂 yanina zeytin peynir mutlaka bir yumurta. Ve bol bol yesillik maydonoz dereotu göbek marul ve ıhlamur. Daha sonra az miktarda tatlımı yiyorum nefsimi köreltmek icin. Mısır gevreği aldım öğlen onu yiyorum. Aksam yemegi normal ev yemeği işte ne varsa kizartma tarzi seylerden uzak duruyorum. Aksam yemeğinde ekmek sevmem belki yemeğin durumuna göre yarim dilim falan. Meyvemi yiyorum gün için de. Birde akşam yemeginde mutlaka yoğurt tuketiyorum. Saat 6 bucukta kapaniş yapıyorum ve birdaha su dışında hiçbirsey ağzıma sürmüyor. Sabah 11 e kadar. Suyu bol içtigim için ve yeşillik tükettiğim için sütümde azalma olmadı. Birde mutlaka yürüyüş haftada en az 3 gün
Saliha03 SeninAnnenBirMelektiYavrm Ben ayrıldım bu konudan direk helal olsun valla yeşillik neler yiyorsunuz ben yeşillik yiyince kakası yeşile dönüyor 😂 ekmek falan yemeyince sütünüz oluyor mu
Saliha03 UraSsmom Emzirirken yapılabilir mi önemli olan oydu zaten muhtemelen yapamam gibi emzirdiğim için midir nedir aşırı tatlı yemek ihtiyacı hissediyorum
UraSsmom Saliha03 Ya ben de çok seviyorum tatlı çikolata falan ama başlayınca bi nebze tutuyorum kendimi. Eşim de abur cubur sever dolduruyı eve 🤦🏻♀️
SeninAnnenBirMelektiYavrm Saliha03 ekmekle sütün alakası pek yok. Suyu yeterli içtik mi sorun olmuyor tabi benim için. Ben ramazandada orucumu tuttum mesela. Ama akşam yediğim için kilo veremedim tabi 😄
Saliha03 SeninAnnenBirMelektiYavrm Yok sütle benim de çok şükür sorunum yok bu ara biraz yoruluyorum belki o yüzden diğer göğsümden süt gelmiyor sadece anlamadım bebeğim doyuyor ama biliyorum neyse bende deniyim ekmeksiz yaşamayı olmadı 😂
Saliha03 oksitosin Benimkisi bu ara azaldı sanırım ya neden acaba emzirirken diğer göğsümden süt gelmiyor sizde de böyle oluyor mu
Saliha03 UraSsmom Bizimkisi de öyle valla deli gibi abur cubur kola gazoz yemeyi çok sever 😂 O yerken bende bakamıyorum 🙊