Cordeliaa Kızlar merhaba Doğum yapalı neredeyse 8 ay olacak ve henüz kanamam olmadı. Çevremde emzirmeden dolayı diyorlar. Sizde durumlar nasıl? İlk ne zaman oldunuz?
CannOz Cordeliaa 4,5 ay oldu hala olmadım ve regli olacak gibi şiş hissediyorum ama ne gelen var ne giden. Bu şişlik çok rahatsız ediyor beni acaba regli olsam geçer mi diyorum. Çünkü göbeğim bayağı düzdü son 2 haftadır bi şişkinlik yaşıyorum.
frambuaz Cordeliaa dogumdan sonra hep duzenlı oldum emzirmeyle ilgisi oldugunu dusunmuyorum bende emzırıyordum her ay duzenlı oldum
Cordeliaa CannOz evet adet olmak vucudunu düzenliyor. Bütün o şişlikler, gerginlikler bence olamamaktan.
MinnakPanda Süt hormonu adet hormonunu baskiliyor canım. O yüzden 2 yıl emzirsen 2 yıl olmaman normal. Emzirme bitene kadar yani. Ben 4. Ayda olmuştum. Yapı meselesi. Ama anormal değil seninki de
Sifali Cordeliaa valla hemen lohusa kanamasinin bitisinde oldum buda bendeki sans yani keske soyle 6 ay bi sene olmasaydimda bebegimle ilgilenseydim agrilarim bile oluyir. Bebeğimde 5,5 aylık
Buse62 Cordeliaa emzirmeden dolayı gecikiyor bide düzensiz oluyor bende geç olmuştum adet 9 ay 22 gün sonra