Kızlar selam 8ay 12 günlük kiizm var. 6 . Ayda ek gıdaya başladık ama sanki yavaş geride mi kalmışım anlayamadım hep kendimi yetersiz hissediyorum nieyse:( aynı zamanda çalışıyorum özel tarifler hazirlocak halim kalmio. Bu zamana kadar denedifim şeyler çok az :( patates havuç kabak bal kabağı tarhana çorbası yoğurt çorbası . Elma aarmut muz yoğurt avakado iyi çekilmiş kıyma. Kahvaltı yumirta sarısı peynir zeytin pekmez labne. bunları veriyoruz annne sütüne ve mamaya ek olarak. Siz neler yapiosunuz başka ne verebilirim bugün semizotu yapayım diorum kafam karışık ve ve bir anne olarak hep yetersizim hisssi beni uzuo:(