İyi ki mamalar var. Mama sayesinde bebeğimin kan değerleri çok iyi çıktı hani içinde prebiyotik varya? Bilmiyorum biliyor musunuz? Bu sayede d vitamini kullanmana artık gerek yok herşey iyi dedi doktorumuz. Bunları bilmesem sizin gibi insana kendini yetersiz hisseden luzumsuz insanlar yüzünden emziremedim diye çok ağlardım heralde.