mertalibrother Iphonum var ve galerimde fotoğraf ve vıdeo cok var google fotograflara aktarabilirsin dedi bir arkadaşım kulanan varmı
bisenakillisinzaten mertalibrother ben kullanıyorum ama depolama alanı 15 GB bence az. Daha fazla satın alabilirsin o da aylık 14 TL
yakupra mertalibrother depolama alanı sıkıntı ben bir kaç hesap açtım sığmadığı icin ama bu seferde yığınla hesap oldu maazallah bi hesabıma bisi olsa çok ugrastiricak. Başka cozum bulursanız bana da yazın lutfen.
oksitosin mertalibrother ben kullanıyorum silinme tehlikesi olmuyor, cocuklarıma anı biriktiriyorum ileride mail adresimin şifresini vermeyi düsünüyorum 😊
simiyyy Bende kullanıyorum 15 gb ücretsiz ordada zaten o da bir sürü fotoğraf demek oluyor sonra ayda beş altı liraya el gb alıyorsunuz memnunum ben
UraSsmom mertalibrother Evet kullanıyorum otomatik atıyo zaten fotoğraf ve videoları. Kaç kez telf değiştirdim hiç biri silinmedi bu sayede