mertalibrother senelerdir kullanırım bütün fotolarım senelerdir oraya depolarım. Ücretliye döndürüldü ama. 15gb a kadar ücretsiz 15gb doldurduktan sonra ücretlendiriliyormuş. Geçen yaz sanırım ücretli olmuştu. Önceki yedeklerimi saymadı tabi. Ücretlendirme açıklamasından sonraki yedeklemeler, 15gb henüz doldurmadı benim. Ondan sonrası ne kadar ücret bilmiyorum yalnız bakmadım.