Hanımlar bebeğime evde yoğurt yapıyorum 2 3 güne bir ayrıca kendimize de yapıyorum baya güzel tutuyordu kayınvalidem geldi bize kalmaya yoğurduma nazar değdi galiba ya aynı şekilde yapıyorum artık tam tutmuyor bide sünme olmaya başladı olmaması için ne yapabilirim taş gibi tutardı şimdi olmuyor 😞 fırında yapıyordum bu arada