babymore taze anneler. Sezaryen sonrası doktorunuz neleri yemeyin dedi? benimki süt sütlaç dondurma yeme dedi. internette araştırdım süt içilebilir yazıyor. hatta günde 3 4 bardak öneriliyor. bu yüzden kafam karıştı. sizin doktorlarınız ne önerdi?
Calikusuuu Gaz yaptığı için yeme demiştir mayalı ürünler yeme tarhana çorbası mercimek içme soğan çiğ tüketme ve soğuk yeme bunlar ilk gubler için geçerli tabi bol su kendi sekeriyle komposto içebilirsin üzüm erik kayısı gibi