Merhabalar. Uzun zamandır bu forumu takip ediyorum fakat ilk defa yazıyorum. Bebeğim 30 haziranda 2 yaşında olacak. Bu hafta kreşe başladık. Bayramdan önce 1 hafta saatlik gitmişti. Bu hafta yavaş yavaş tam güne geçtik ama oğlum çok etkilendi. Kesinlikle gitmek istemiyor. Kreşin önüne geldiğimizde kendini yere atıyor. Geçen tüm gün ağlamış. Ne yapacağımı şaşırdım. Devlet memuruyum ve ücretsiz izindeyim. Aileler yaşadığımız şehirde değil ve gelemiyorlar. Oğlum çok mutsuz , zaten çok fazla konuşan bir çocuk değil sınırlı kelimeleri vardı onları dahi söylemedi bu hafta.Asiri çaresiz kaldım. Bu süreçte önereceğiniz şeyler var mı? Alışma süreci her çocukta illaki farklıdır. Tecrübeli çalışan anneler özellikle yorumunuzu bekliyorum