Bebegim 41 günlük gece 2 gibi emip uyudu ben de biraz hastaydim alarm kurdugum halde uyanamamisim bebegim de uyanmamis çünkü aciksa aglayip kiyameti koparan bi bebek yani illa ki uyanirdim zaten basucumda uyuyor bi uyandim ki saat 7 buçuk olmuş bebegime bi zarari var mi nolur acil cevap verin sabahtandir gozlemliyorum her seyi normal ama sanki dinç degil halsiz gibi biraz