Oğlum bugün tam 3 aylık oldu. Gelişim özelliklerine baktığımda bu ay nesneleri tutup kavrayabilecegi yazıyor ama oğlum ona çıngırak yada herhangi bi nesne gösterdiğimde dikkatli bi şekilde inceliyor ama ellerini ona doğru götüremiyor tutma girişiminde bulunmuyor sizin bebekleriniz basladi mi nesne tutmaya ?