Tbaltn Anne kartım var toplasanız 10 kere otobuse bınmemişimdir dün bana yetersiz bakiye dedi. 150 basım hakkı varmış aradım 153 ü bana basım hakkınız bitmiş diyor. Böyle bir saçmalık olabilir mi ? Başına böyle bir durum gelen var mı?