BirPatiSever Bebeğim 3 aylık. İshal oldu. Meme ve mama şeklinde besleniyor. İshal için bol bol emzir diyorlar ama sütüm az hele gündüz çok çok az. Ne yapabilirim. Bol bol mama versem iyi gelir mi. Yardım nolur
Minik_kusummm BirPatiSever oglumda isaldi enfeksyn çıktı ilaç verdi iğne yaptı düzeldi şükür doktora götür cnm
BirPatiSever Minik_kusummm ateşi yok ama. Enfeksiyon olduğunu zannetmiyorum. Ben antibiyotik kullanıyorum ondan olabilir
Busra2326 BirPatiSever benim kızımında coklu besin alerjisi var bugun 2. Dozu olduk onla bir alakası yokkiiii canım doktoruna sor yinede salgın var cunku
Elaaras 7 aylık bebeğim için kullandım çünkü ishali 3 günü geçmişti.ama sizinki çok küçük Dr a sorun isterseniz