Arkadaşlar çok dikkatli olmanız için yazıyorum bu konuyu bebelerinizin burnunu açmadan yatırmayın asla dün uyanık olmasam ya da eşim Evde olmasa ne yapardım inanın bilmiyorum sesiyle sıçradık gözleri fal taşı gibi açılmıştı eşim iyi ki evdeydi hemen müdahale etti elim ayağım titredi asla soğuk kanlı olamadım o an kendime çok kızıyorum lütfen dikkat edelim özellikle şu hava deşiğim zamanları 🥺🥺