Merhaba sevgili anneler oğlum tam 5 aylık oldu. Kilosu 6300. Anne sütü alıyor sadece. Ek gıdaya yavaş yavaş geçmem gerektiği söyleniyor. Bende ek gıda öncesi tadım aşamasına geçeyim diyorum. Siz 5. Ayda neler yaptınız? Tadım aşmasına bu ayda geçmek doğrumu?