Arkadaşlar avakadoyu kestim dokununca yumuşaktı ama içi semsertmiş şimdi ben bu kesilmiş avakadoyu nasıl yumuşatabilirim bozulmadan ? Dışarıdamı durması gerekir dolaptamı ? Normalde elma ile yumuşatıyorduk ama kesildiği için dışarıda ne kadar kalabilir bilmiyorum