Artizneararlabazarda Büyük oğlum ilk olarak tamam dedi (:her seye tamam nasıl bıktırdıysak cocugu diğerleri hep anne dedi hatta ben baba dedirtmek istesem de anne dediler kızım biraz babacı sanırım baba diyecek sizinkiler ilk ne dediler🥰🥲
3MelekAnnesi3 Artizneararlabazarda büyük oglum 7 aylıkken anne dedi ilk hatta babıldıyo diye tam videoya alıyordum oglum anne dedim bana dönüp anne dedi öyle kaydetmiş oldum ilk kelimesini de 🥰
haziran6 Artizneararlabazarda 7 aylıkken anni dedi ilk hapsırınca elhamdülillah diyorum 9 ayda hapsırınca elhamdülillah diyince oda elhamdülillah demeye çalışıyor şu an baba mama meme diyor
Artizneararlabazarda bencorapkadiniyim ahaha ya olsun kızım arada dede diyor oyle parca parca değil direkt dede sevindim 😂🥲
hankardeslerr Artizneararlabazarda Bu sefer büyüyorlar aynı anda 500 kere tekrarlıyorlar 🤣🤣🤣 Allah sağlıkla büyümelerini nasip etsin inşallah 🥰
Dila97 Artizneararlabazarda baba dedi sonra dede sonra del ( gel ) sonra cici dedi ama anne demedi 🤦♀️ bu araralar surekli dede diyo agzindan dusmuyo hic 🤷♀️
Dila97 Artizneararlabazarda rabbim canlarina saglik versin butun evlatlarimizin 10 yasinda butun hepsi konusmus oalcak zaten er yada gec onemli olan saglik 🌸
Cihan Artizneararlabazarda büyük oğlum baba demişti küçüğü dede dedi dede baba Hollandaca dondurma bile diyor da anne demiyor pis 😃
Cihan Artizneararlabazarda kız üzülüyorum ama dondurma burda ijsje yani ayşjö diye söyleniyor bunu diyebiliyorsa anne de diyebilir 😂