Gzm17 Doğum yapalı 3 ay oldu saçlarım dökülmeye başladı ve çok kilo verdim kızlar ne yapicam ben kilo vermek istemiyorum saçlarım herşeyim bozuldu bununla nasıl baş edicem yardım edin
Babyege Gzm17 emzırdıkce benımde kg m gıtmeye baslamıstı ama durdu sac ıcınde doktora gıttı hormonal oldugunu soyledı bebegım 15 aylık hala dökülüyor ama azaldı multıvıtamın kullanabılırsın demıstı
Linaa222 Gzm17 4 ay önce yaptim ben de doğum. benim de dökülüyor saçlarım dr biotin ve çinko verdi. Bi de kestirdim omuzlara kdr. Ayy bana da emzirince verirsin kilo dediler hic vermemişim ben de kilo vermek isityorum ya of
Minou Gzm17 aşırı dökülüyor bnmde .tutam tutam avuçlarıma geliyo.kel kalıcam diye korkuyorm.kızımda tek bakıyorm doktora gidemiyorm.kafayı yicem
Gzm17 Babyege ben hiç emzirmedim sütüm olmadi mama kullanıyoruz doğumda 15 kilo aldım doğumdan sonra 5 kilosu gitti diğer 10 kiloyu 3 ayda kendi kendine gitti 50 kiloya küstüm kendimi kötü hissediyorum o kiloları geri nasıl alcam bilmiyorum 😢
Babyege Gzm17 bı doktora gorunun ıstersenız ben 5 kg aldım sadece hamılelıkte 8 kg gerı verdım ılk 3 ayda yenı yenı emzırme azalınca kg almaya basladım sız beslenmenıze dıkkat edıyor musunuz?
Linaa222 Gzm17 eveet vitaminlerle azaltilabilir. Tatli badem yagi hindistan yagi veya z.yagi da surebilirsiniz duştan önce ya da z.yagli sabunla yıkayabilirsiniz.guclendirir bence