Deletedmom_289 23+2 günlük gebeyim 20+5 günlükken detaylı ultrason yaptırdık hiçbir sorun çıkmadı dün kontrolüm vardı gittim 23+2 günlükken başı 2 hafta geriden geliyor dedi kan verdim sonucunu bekliyorum başından böyle bişey geçen oldu mu
Deletedmom_123 Eğer sadece ölçüp bunu söyledilerse takma derim benim bebeğime de doktorum başı çok büyük sezaryen dedi doğum yaptım normal standart kafa boyutuyla doğdu