Kimeneayol Kızlar ton mağazasından müzik satın aldım ama bunu zil sesi yapamıyorum bir türlü nasıl olacak bilen var mı?
Melekadatzn Kimeneayol müzik indirdiysen olmuyor diye biliyorum. Ses tonları var ordan 30 sn. olan tonlardan indirmen lazım ☺️
Melekadatzn Kimeneayol İndirirken ne olarak kullanmak istediğini soruyor acaba onu mu yanlış seçtin 🤔
Kimeneayol Melekadatzn ay evet ya yanlış yapmışım müzik olarak indirmişim ses tonu olarak ayrıymış gitti 1,49₺ 😬😅