Oğlum 1 yaşına girecek fakat kutlamak istemiyorum. Eleştiren veya destekleyen olacaktır fakat eşimle düşüncemiz böyle pasta kesip evde bahçede bi çok kişi toparlamak yerine lunaparka veya eğlence merkezine götürüp eğlendirmek istiyoruz. İlerde pişman okurmuşuz bilmiyorum neden yapmadık demek te istemiyorum. Ayrıca maddi olarak bi sıkıntımız yok fakat yapmayı düşünmüyoruz. Sadece 1 yaş konseptli çekim yapmak istiyoruz. Fikirleriniz nedir?