SeninAnnenBirMelektiYavrm İhtimal var mi yani wee nin emzilerinden verdim ilk sadece uyurken aliyordu bıraktı bir süredir emzik kullanmiyoruz uykular cok güçleşti. Kauçuk olanlardan alsam işe yarar mı malum fiyatlar yüksek o yüzden karar veremiyorum
BirAlparslanAnnesi SeninAnnenBirMelektiYavrm valla ben emziğe çok karşıydım benim oğlum 6 aylıkken beşiğinin kenarında bulup ağzına takmıştı ve emzik tutmuştu kendi kendine şok olmuştum😂 şimdi 18 aylık olacak kumam gibi emziği🤦🏻♀️😂 alışmasa daha iyi bence vallahi wee nin eski usül emziğini emiyo bide 🙄
Mariposa SeninAnnenBirMelektiYavrm benim kızlarım da emzik hic almadılar büyüğüm sadece 1 yaşından sonra bir kaç ay taktı sonra bıraktı sevmeyen istemeyen bebek tutmuyor
burjuvaanne SeninAnnenBirMelektiYavrm valla bizimkide silikonlari kullanmadi , direk bibs in emzigini al . Sadece suyun icinde kaynatma, kaynamis suyu emzigin ustune dok yeter.
SeninAnnenBirMelektiYavrm BirAlparslanAnnesi valla alışsın ben çok pisman oldum ilk bebeğe alıştırmadım diye
BirAlparslanAnnesi SeninAnnenBirMelektiYavrm tabi sizin evladınız daha iyi bilirsiniz ama ben emzik heö sağlıklı değil hemde alışkanlıklardan vazgeçmesi zor oluyo diye bide en önemlisi oğlumun damak yapısı zaten önde diye istememiştim ancak istemediğimle kaldım zaten 😂 şakır şukur emiyo
Sontvbukucu SeninAnnenBirMelektiYavrm tekli yok ama belki let go da olabilir orda tek satan görmüştüm
SeninAnnenBirMelektiYavrm burjuvaanne evet bende bibs alayım diye düşünüyorum. Her ay değiştirmek gerekiyor dimi
Baakpnr- SeninAnnenBirMelektiYavrm bakkallarda 5-10 liraya satılan emzikler de bibps gibi . Kızım hıcbırını tutmadı en son bakkaldan bulduk aldık tutuyor . Yapı olarak bibs ile aynı onu demek istedim :) Yuvarlak emzik yani ❤️
burjuvaanne SeninAnnenBirMelektiYavrm kaucugu bir danimarka markasidir . Arkasindada yazar degistirin diye ama degistirilmesinin sebebi sterilizasyonu zor oldugundan dedigim gibi ustune sicak su dokmek yeterli yanlis temizleme yada bebegin emiş şekline gore hem şismesine hemde yirtilmasina sebep oldugu icin sık degistirin diyorlar yoksa baska bir nedeni yok ben 3 ayin sonlarina dogru yenisi takiyorum. Uzatada bilirsiniz sekli degismezse ama cok rahat edersiniz o ayri 😊🧿
Tugce SeninAnnenBirMelektiYavrm benimki bibsi asla tutmadı, aventi uyurken alır hemen tükürürdü. 8 aylıkken bir iki gün emziği uyurken reddetti. Ayık kafayla zaten almıyordu. 3. Gün şaşkınlıkla birkaç kez teklif ettim fırlattı. O gün bugündür ağzına sokmadan tutar fırlatır. O yüzden bebeğiniz bir kere bıraktıysa bir daha almaz diye düşünüyorum
nazlimom_ SeninAnnenBirMelektiYavrm awent öğürüyordu bibs kauçuk aldim öğürmeden tuttu bence bi deneyin
ayseeeasln21 SeninAnnenBirMelektiYavrm ilk doğduğu andan beridir tutturmaya çalışıyordum şuan 7 ay 21 günlüğüz pes ettim denemediğim marka kalmadı
Zlm SeninAnnenBirMelektiYavrm daha çok düzenleri oturup artık saatleri belli oluyo daha herşeye alisiyolar ek gıdaya geçmiş olucak biraz tadından sonra gece maması verirsiniz hem gece tok tutar hemde onu içerken uyur
Noname21 SeninAnnenBirMelektiYavrm tekli de vardı e bebekte aslında İnternet uygulamasindan bakin isterseniz