Merhaba kızlar 2 buçuk yaşında kızım var biraz geç konuştu herkesin ismini gayet güzel söylüyor dede diyor baba diyor babaanne yani babaanne diyebiliyor ama anne diyemiyor çok üzülüyorum bana anne demesini çok istiyorum ama bana iiiii diyor kızım iiii diyince anne diyorum ben anne bu sefer de ayı diyor off çok üzülüyorum çocuğu benim gibi olan anneler var mı ya da anne demesi için ne yapmalıyım