Selamlar herkese 25 aylık oğlum 16. Aydan beri her 40 45 günde atesleniyor inatçı atesi (39,5) hastane serum görmeden hatta antibiyotik olmadan kendine gelemiyor. Dr normal olduğunu söylüyor ama immunoloji ye götürmek test yaptirmak istiyorum bağışıklık icin. Var mi aranizda böyle sık ateşlenen çocuklar:( akıl sağlığımı yitirdim artik sanirim