Zeyneb12 rahat edersin degil bebek rahat eder surekli emzik vermek zorundada degilsiniz sadece uyurken takin uykusu bolunmez ne kadar uyursa bebegin gelisimine kâr. Ben sadece uyurken veriyorum zaten bi yerden sonra agzindan kendi atiyor uyurken. Bibs in emzigini öneririm alin mutlaka, yalnizca suda kaynatmayin ,kaynamis suyu emzigin ustune dokun yeterli