Kızım şuan 3 ay 5 günlük doğduktan 2 hafta sonra gaz problemimiz başladı 3 ayı geçti hala şiddetli bir şekilde devam ediyor gün geçtikçe azalması gerekirken hergün daha kötü anlamıyorum neden sabretmeye çalışıyorum ama çok yoruldum dünden beri memeyi emmek istiyor enemiyor mememde hep ağlıyor ne yapacağımı bilemez oldum kullanmadığım şey kalmadı hiç biri mi işe yaramaz kakasını da hafta da bir yapıyor ne yapmalıyım siZce anneler siz olsanız ne yapardınız doktora götürüyorum muayene yapıyor herşey normal diyor neyi var benim kızımın ne zaman düzelecek