beasmir vermeyin. Veren var çok şükür aman da olmasın bebekleri gayet sağlıklı. Ama ısrarla doktorlar vermeyin diyor. Mama da alsa anne sütü de alsa su vermeyin bebeğe. Enfeksiyon riski artıyor. Bi bebişte bişi olmuyor diye sizin bebeğinize bişi olmayacak demek değil bu. Biz 8 buçuk aylık oldık doktorum hala istersen verebilirsin ama zorlama diyor anne sütünün %90 ı su zaten su ihtiyacını oradan görcek diyor. Ama 6. Aydan sonra istenirse biraz biraz verilebiliyor. Daha küçüklen lütfen vermeyin. Mama anne sütü ayrımı yok. Mama da alsa vermeyin. Kulaklarınızı doktor dışındakilere lütfen tıkayın 🙏🏼 Başkasına bişi olmaz sizinkine olur sizin canınız yanar.