deletedmom173 Babe çiğ koyma canım pişirip koyman daha mantıklı olacaktır ben öyle yapıyorum daha sağlıklı
Leyla-Uzay Babe kavurma yapilmiyor hic bi swkilde et yada sebze yada sogan fark etmez.direk yaparken isine atıyorsun.haslama minik etçikler gibi olacak yani.