MerveErginal arkadaşın dediğine katılıyorum.Benim kızımda o aylardayken gittiğimiz bir doktor darlık var,onu çocuk cerrahisine gösterin biraz açtırır,İleride tuvaletini yapamaz bağırsaklarında sorun olabilir demişti.Fakat daha sonra başka bir doktora gittiğimizde söyledim zamanla düzelir birşeyi Yok.Sakın birşey yapmayın demişti.