Naciyeylmz Saçları çok orantısız ve seyrek onu uzun yanlar az napicami bilemedim büyüyünce seyrek olur mu ki bnmde seyrek hiç kestirmemis annemler çok az şuan kızımda öle olsun istemiyorum yardımcı olur musunuz bilgisiniz var sa şuan dokuz aylık
e1if Naciyeylmz havalarda ısındı eğer istersen kazıt benşm kızım da 13 aylık çok orantısız keşke 1 yada 2 haftalıkken kazıtsaydım diyorum, oluyurmuş çünkü
Balkizlarim Naciyeylmz en küçük kızımda kazıttım bu kış hatta evdeydik zaten şuan daha gür ve sıkı çıktı normalde bu tür şeylere inanmazdım ama bizimde sizin ki gibi sıkıntımız var di iyiki yapmışım diyorum yaza kadar uzadı 🍁😍
Balkizlarim Naciyeylmz yani yaz hep dışarıda oluyoruz kelde gezmesini istemedim ben açıkçası kışın bir şekilde şapka mapka takılıyor çıksa bile sizin düşünceniz kafa bulandırmiyim erkek çocuğu olsa hadi neyse de 🌈🌸
Aklimdasin Naciyeylmz 3 aylıkken kesmiştim. Dedıgınız gıbı orantısız kötüydü. Şimdi çok uzadı. Diğer cocugumada hep kestim gürlesti. İnce telliydi. Kestikten sonra görüntu kötü duruyor ama alışıyorsunuz. Sonrası daha güzel oluyor. Tavsiye ederim. 5 yasına kadar hatta hep sıfıra vurmustum tabii erkek çocuğu diye bu kadar yapmıstım. 1-2 defada olsa yapmanızı tavsiye ederim
dunyaharikasi Naciyeylmz onun kazıtmakta çok genetik yapısı ile ilgili yani seyrek saça ekim yapılmadığı sürece ne yaparsanız yapın gürleşmez diye biliyorum. Ama kazıtmayı sürekli hale getirirseniz ince tel saçtellerini kalınlaştırabilirsiniz. Ben bebeğimin saçlarını doğumunun 7.günü kazıttım ama sebebi sünnet olması ve tüm algıları açılması içindi
Fairymom Naciyeylmz büyük kızımın saçını bebekken kazımadım bebek olduğu için ince saçlı olduğunu düşündüm hep 5 yaşına geldiğinde baktım değişen birşey yok anasınıfına gidiyordu pandemininde başlarıydı yasaklarlarsa sıktı kızımla konuşup onunda onayını alarak çünkü beş yaş ve piskolojik olarak kendini kötü hissede bilirdi kazittik şimdi maşallah çok güzel oldu saçları bece kazitacaksaniz hiç beklemeyin bebeklik dönümünde kazıyın ama makina ile sıfıra vurmak pek ise yaramıyor bilin illa kazınması lazım
Baloglumm41 Mayıs ayında kesilen saçlar gür çıkarmış öyle derler ablam oğluna denemişti gerçektende öyle oldu benimde 4 aylık oğlum var saçları çok dökülüyor ve seyrekleşti mayıs bitmeden bende kazıtıcam aklınızda bulunsun :)
burjuvaanne Naciyeylmz kazitmamiz gür cikmasiyla bilimsel hic bir aciklamasi yoktur. Genetik bir durum. Diyenler olacak kazittim daha gur diye ama kazittiktan sonra goruntu cok gorundugunden dolayi oluyor sonra uzayinca gene kendi saç bicimine devam . Şekil vermek istersen ver ama kazitmak cözum degildir.