Symkoc Kızlar bebeğim henüz bir haftalık emzirirken sürekli tıkanıp boğuluyor annem yanımda hemen müdahale ediyor ama ben ağlamaktan sadece bakakalıyorum şimdi aventin biberonuna sağıp veriyoruz ama ondan bile korkuyorum birkaç gün sonra annem de gidecek ne yapıcam hiç bilmiyorum sizin de böyle bi durumunuz oldu mu nasıl geçti
thelake Symkoc oğlum 9 buçuk aylık hala oluyor canm korkma hemen elinin üstüne ters çevir hafifçe sırtına vur yutar onu yada çıkarır 🤗
Kavunicibalik Symkoc sütünüz tazyikli büyük ihtimalle. Biberonla verirseniz rahatlığa alışıp bir daha sizi emmez. Emzirme öncesi ilk fışkırma geçene kadar elle sağım yaparsanız bebeğiniz emerken rahatsız olmaz.
Eveb19 Symkoc sağlık ocağındaki hemşire bana öyle durumda üfle yüzüne demişti birkaç kez yaptım öyle nefes almak zorunda kalıyor üfleyince birde daha çok yeni annesin kendini korkutma yanlız kalınca yapamam diye bebeğine senden iyi hiç kimse bakamaz ☺
Ececavus Sütün tanzikli geliyordur canım önceden biraz sağım yapıp o fazlalığı çekip memeni öyle vermeyi dene
Symkoc Ececavus dün çekip öyle verdim yine aynı şey oldu inan artık çocuğu yedirmek bile istemiyorum 😔
Ececavus Ececavus burnunun tıkalı olup olmadığına da bakmalısın belli burnu tıkalı olduğunda ağzından nefes alamadığı için de olabilir
Symkoc Kavunicibalik dün sağdıktan sonra verdim canım yine aynı şey oldu bende anlamıyorum napcam artık
Kavunicibalik Symkoc düzenli yaparsanız, göğüsleriniz 10-15 güne terbiye olur. Tekrarlarsa yine aynı şekilde devam edersiniz.
thelake Symkoc Benimde öyle oluyordu sürekli olduğu için soğukkanlı oldum artik mecbur yapıyorum sende yaparsın merak etme yeter ki kendine güven 🤗
smgebfrl Symkoc benim bebeğim iki aylık doğduğundan beri oluyor. Süt tanzikli geldiği için bogazına kaçıyor o çekmeden Süt fışkırıyo o yüzden öyle oluyo. Ben artık alıştım hemen müdahale ediyorum alışırsın zamanla canım rahat ol. Biraz azalıyor zaman gectikçe
Buketc Benimde aynı şekilde oluyordu tek başıma emzirmek istemiyordum. Süt tazyikli geliyor olabilir, burnu tıkalı olabilir, yada emerken sakin emmiyordur. Benim düşüncem bunlar 🤷🏻♀️
Dildeniz Symkoc hiç korkmayın ve de ağlamayın siz güçlü olmak zorundasınız ona bakacak olan sizsiniz bence bir an önce toparlanıp bebeğinize bakacak gücü kendinizde fark etmelisiniz çünkü güçlüsünüz sakin olun bolursa bile müdahale edersiniz merak etmeyin bunlar geçecek