@Elfvli 2 aylıkken başladım bende ayakta emzirmeye 3.5 aylık hala devam suan uyku gerilemesi mi atak mı bilmem uykudan birden uyanır oldu. Ne zaman gecer bu durum tamamen bırakacak diye korkuyorum. 1 hafta öncesine kadar gece uyurken rahat emiyordu simdi onda da aglanaya başladı. Ama gündüzleri hep ayakta emziriyorum. Biberon da tutmuyor sağdığım sütler de ziyan oldu. Bez sayısı normal. Ama bende ne bel kaldı ne boyun. Ayakta zıplamaktan bitap düştüm🥲🥲