Henna1327 yok yok canım üst dudak bağına belli bir yaşa kadar müdahale bile etmiyorlar önemli olan dili bebek memeyi dili ile kavradığı için önemli olan dilini rahat hareket ettirmesi yani başka sebeple öyle birşey yapmıştır birde bubtatz sorunlarda çocuk en baştan ememiyor zaten öyle biranda ortaya çıkmıyor sorun olsaydı bir sıkıntı en baştan beri emziremezdin sen hiçbir.şekilde oğlumda dil bapıda dudak bağıda var o sebeple iyi biliyorum