Mevla Selamlar, kizim bir yasina girecek 1-2 hafta ya kadar. 1 yas kontrolune gitti ve vajina yapisikligi var dedi krem verdi, bu sureci Benim gibi yasayan anneler varmi krem Iyi gelirmi? 5 gundur kullaniyorum
Afrodit Mevla benim kızımdada var henüz 11 aylık krem kullandım açılmadı. Cerraha yönlendirdi daha gidemedim. Küçükken bendede varmış kendiliğinden açıldığını söylüyor annem. Ama tabi cerrah ne gibi işlem yapıyor bilemiyorum.🤦🏻♀️
yaseminoztrk Mevla kızım 15 aylık 4 aylıkken farkettik 2 kez krem kullandık ama baya 2 3 Ay falan sürdük sürekli. Açıldıktan sonra da geri kapandı maalesef. 3 ay önce doktor eliyle açtı 1 ay açık kaldı şimdi tekrar kapandı pazartesi randevumuz var cerrah da bakalım ne olacak
Afrodit Mevla benim kızım çok pişik olduğu için sık sık kremlerden oldu heralde. İdrar yolu enf gibi problemler yapabiliyormuş. Bi süre daha açılmazsa götürmeyi düşünüyorum. Eliyle açıyor vs demişlerdi. Şu an bana bile dokundurtmadığı için travma olur diye götürmek istememiştim
Aleyya Afrodit size tavsiyem dokundurmayın tabi idrar yolu enfeksiyona falan nedn olmazsa bn hergün sabah aksma 10dak sıcak suya oturttum ardından zeytinyagı veya saf vazelinle masaj yaparak actm bu bi hafta kadar sürdü ve acıldı günde 2kere falanda acma hareketi yaptm suan hafif var oda krem kullandm tekrarladı müdahale etmiyorm ama tam kapanmadıkca
Afrodit Aleyya tavsiyeniz için çok teşekkür ederim.nasıl masaj yaptınız? Biraz hareketli olduğu için zor ama yapmaya çalışacağım😊
Aleyya Afrodit sıcak sudan sonra vazelini kulak cubuguna sürüp yaptım eline oyalanacak bişeyler verirseniz daha kolay olur