Alyatrd Mrb anneler ,gece bezi olarak ne kullanıyorsunuz , gündüz bezinden farklı mı kullanıyorsunuz merak ediyorum , kızım 17aylık sleppy kullanıyoruz ama bu ara gece çok sızdırmaya başladı , tavsiyelerinize açığım 🙏🏼🤗
-_-hUysUzvetatlikadin Alyatrd gece gündüz ayırıyordum ama artık yürüme dönemi olduğu için fazla hareketli yine sızıntı oluyor o yüzden sadece prima aktif kullanıyorum evet pahalı ama ne yapayım kendimden kısıyorum alıyoruz. Yoksa her dakka çamaşır değiştirmeye kalksam çamaşır makinasına giden para(elektrik su ve deterjan masrafı) primaya giden paradan fazla oluyor üşenmedim hesapladım yani 😅
UraSsmom metinhilalmehlika Gündüz bebem natural gece Molfix kullanıyoruz çok içecek tükettiği zamanlar sızıyo 1 kez altını değiştiriyorum
kaganege Elimde suan molfix baby turco ve prima premium var. Hangisi denk gelirse onu takıyorum gecede gündüz de hic sızdırma yasamadim
2bebelianne__ Alyatrd gece prima premium care öneririm biz çok uzun süre kullandık sabaha kadar kupkuruydu şuan aktif bebek külot bez kullanıyorum