Herkese Merhaba,
Bebeğim 9 ay 28 günlük. Baya bir konuşma çabaları var. Baba mı dersiniz, evde köpeğimiz var sürekli hav hav mı dersiniz, alkış yapmadır, el sallamadır, müziğe eşlik etmedir hepsi var yavrumda. Gelin görün ki henüz bir emekleme yok, yani yere koyunca fır fır dönüp öyle gidiyo bir de geri sürünüyo ama ben de baya kısıtlıyodum galiba. Neyse velhasılkelam bu beni endişelendirmeli mi bilmiyorum. Instagramda maşallah herkesin çocuğu 5 aylıkken koşacak nerdeyse insan bi acaba sıkıntı mı var diye düşünüyo. Bir de daha dişleri hiç çıkmadı çok sıkıştırıyo hepsi de belli de bi patlamadı gitti. Bu da beni üzdü biraz. Gerçi kızım olması gerekenden 3 hafta erken doğdu ama olsun.
bi dertleneyim yazayım dedim. Bu gidişle toptan interneti kapatcam valla psikolojim bozuldu🥲