Minikprenses_1 Kızlar adetime bir iki gün kala basım ağrıyor normalde parol atsam gecer onla uzun zaman agrimazdi şimdi iki gün var adetime dün attım bugün geceden beri yine ağrıyor basım
minicim Minikprenses_1 danışmadm ama ağrı kesiciyle idare ediyorum. Genelde adet olduğum 2. Günü başlar ağrı bende