Minikkmr alışıyorlar zamanla zaten ben de yalnız bırakmıyorum yanımda taşıyorum yere serip 🥲 ana kucağım da hala kullanılıyor babybjörn almıştım 3 yaşa kadar sığıyorlar içine zaten o tarz bir şeyle de kolayca yanınıza alırsınız ama ilk tercih gelişimi için emekleme ve uzanma çalışmaları bence