Bebeğim 9 aylık. 2 öğün veriyorum kimi zaman öğlenleri meyveyi ihmal etmiyorum kolik bi bebekti zaten bagırsaklarından doğduğundan beri çektiği için fazla yüklenmek istemiyorum birazcıkta nazlı bizimki:) şimdi uzun lafın kısası bebeğim sık emen bi bebek degil ( 3 bilemedin 4 saati buluyo bile bazen ) bi ara bunu kafama çok taktım kesin aç kalıyordur vs sonra kilo alımı gayet iyi olunca akışına bırakmaya karar verdim. 1 göğsümü doğduğundan beri daha az emiyo hep sütüm yok denecek kadar azalmış sağayım dedim bi 30 cc çıkıyo mama yaptım az önce kesinlikle istemiyo diger emdiği gögsüm ve 2 öğün şeklinde verdiğim ek Gıda yeterli olur mu yoksa başka mama mı denemeliyim