6 aylık 4 kez kalkıp mama yapıp veriyorum tabi yedirmekte bı yaeim saat falan sürüyor 2 saatte bir kalkıyorum mama yap yedir 45 dk bı saat öyle geçiyor uyudugumdan bişey anlamıyorum yani bebeğim uyuyor ama ben yine uykusuzum doktora söylemiştim gece de besleniyor diye hiç besleme falan demedi nasıl sa devam edin dedi var mı onerileriniz