Dogum yapmadan once sleepy ekstra almistim hepsiburada’nin 2.si 1₺ kampanyasindan. 2 numara ve 3 numara almistim. Dogdugu zamanlar kakasinin sirtina dogru cikmasini beze bağlamıyordum ama simdi 3 numarayi takmaya basladim 2 aylik bebegim, her gun sirtina bir kere muhakkak geciriyor bu sabah 7 de tekrardan oyle olunca gercekten asiri sinirlendim. Baby turco aldim arada sleepy dense baby turco dan daha memnun kaldim. Sizlerde durum nasil, kaka surekli sirta geciyor mu?