Bersuu Merhaba kızlar kızım yüzünü baya derin cırmış iz kalır mı yada kalmaması için ne yapabilirim 😞
lyl0742 Bersuu kalmaz bence ya benim ki de ara ara yapıyor 1 2 gün orası kızarık kalıyor ama kendiliğinden geçiyor
CizerBirAnne Bersuu ben kızım yüzünü çizince sarı kantaron yağı sürüyorum, aynı günde geçiyor hemen şükür
ikibebedublekahve -melistosdogdu çiziklerde, kızarıklarda, yaralarda, morarmalarda çok işe yarıyor çabuk iyileştiriyor tavsiye ederim özellikle de hareketli bi bebeğiniz varsa