Elisa34 malesef gündüzleri bir şekilde geçiyor ama geceleri çok kötüydü yani uyumak istemiyor uykuya direniyor ama deli gibi uykusu var elleriyle gözlerini ovuşturuyor kıpkırmızı yaptı uykusu var diye ağlıyor hiçbir şekilde uyumuyor elimizde bile salladık çaresiz kaldık yani yok 1 saat sürerdi neredeyse uykuya geçmesi en son bebek arabasına koyup koridorda ileri geri piş piş le uyuturdum birde saat başı ağlar dı gece sebepsiz uyandımı tekrar uykuya geçemez gecenin bir yarısı tekrar aynı olay 🤦♀️