1402BA Bi dönem oluyor sanırım ya üşüyor olabilir bizde gece 3 saate kalkan bebek 1 saate kalkmaya başlamıştı acaba sütüm mü yetmiyor dedim ama değilmiş üzerine 2 tane Pamuklu çok kalın olmayan battaniyesini örttüm düzeldi meğerse üşüyomuş çok sıcaksa da yapabilir belki gazı yada bi ağrısı falan yoksa