21 aylık her şeyi anlıyor ama tembihimi henüz tam olarak anlamıyor. Mesela biri sana bir şey verdiğinde benden izin almalısın diyorum ama hiç aklına bile gelmiyor benden izin almak.
Evet bir süre sonra anneye düşkün oluyorlar ama her bebek farklı. Kimi daha düşkün kimi daha rahat oluyor. Benim oğlum çok anneci yabancı birine hep ağlar eve gelen birine alışması zaman alırdı ama eşimin bir akrabası var onu iki ayda bir görse bile ona hiç ağlamaz hemen kucağına giderdi. Anneannesini daha çok gördüğü halde dedesini daha çok severdi.