hanımlar, oğlum 17 aylık, herşeyi ben yapıcam derdinde son iki haftadır zaten atak haftasında ama inanılmaz bir inatlaşma hali var özellikle de yemek yerken herşeyi eliyle yemek istiyor çorba dahil, ve eliyle veya kaşığıyla yemeğe çalıştığı için kendi üzerinde önlük oluyor ama bir tane yiyor sonra gezerek sırayla babasının kucağında oturuyor sonra benim kucağıma gelip yemek istiyor, o sırada üzerine döktüğü için tabi önlüğü batmış oluyor o gelip gittikçe önlüğüyle, elleriyle hepimizin üzerini batırıyor. Gezdiği yerleri demiyorum bile. 😏
2 haftadır çamaşır makinesi çalıştırıyorum her gün, yemek yerken bu inatlaşmayı nasıl iyi hale çevirebiliriz? dün eşimde de bende de hal mecal kalmadı. 😏