Ya kıyamam ona ben. Daha alışma nedir bilmiyor ki o… sıcacık karanlık bir yerden koca bir boşluğa geldi tabi ki kucakta daha rahat olucak. Anne karnındaki titreşimleri özler o yüzden de hafif sallanmak ister. Benim dört buçuk aylık oğlum var ve tam bir kucak delisi. İlk zamanlar yorgunluktan ben de zorlanıyordum ama simdi hep benimle olsun istiyorum. Anne yanı yatağa birleşik beşik varsa işin cok kolaylaşır. İkinci el bakabilirsin Ben gece boyu yerimden kalkmadan emziriyorum. Emzirip hop yerine koyuyorum.
bir de daha bebegin cok küçük onun düzeni olmaz sen onun huzurlu olmasını sağla. Tek bildiği tanıdığı sensin annesi 🥲 sling veya ergonomik kanguru al istersen daha rahat olursun. Ama kucağa alışmasın diye düşünüp onu yalnız bırakma lütfen.