Doktora gittiğimide çok öksürğk yoktu. Antiviyotık. E aferım verdi ama suan oksurukten bogulmak üzere ve hafta sonu. Aferim yerine kendım eczaneden asist yada peditus mu alsam napsam acıle gitsem bakmıyolar bebek oldugu için çocuk doktoruna gidin diyolar kafam karıştı . Daha önce kullandım iki şlacı ama yanında ne kullanarak verdığimi unuttum