Meehaba 4 buçuk ay önce sezeryanla ile doğum yaptim doğumdan sonra da şimdide aşırı fazla gazım oluyor ve istemsizce çıkıyor eşimden çok utanır oldum herzaman olunca yaşayan varmi bir care bilen normal doğum yapsam ikinmaktan falan diyicem ama engel olamiyorum kendi kendine cikiyor